Deze webwinkel maakt gebruik van cookies
Meer informatie »
WINKELMANDJE
0 artikelen in mandje

Bekijk mandje | Inloggen

Gratis verzending
in Nederland & België

FAQ

1. Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw en verzendkosten?
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten en inclusief btw. Verzending binnen Nederland en België is gratis. De verzendkosten voor de overige bestemmingen bedragen € 4,- per bestelling.  


2. Ik heb een account voor de Vilans webwinkel, maar ik weet mijn gegevens niet meer.
Het e-mailadres is de inlognaam. Ben je het wachtwoord vergeten, dan kun je dat opnieuw instellen. Vul je e-mailadres in op de 'wachtwoord vergeten?' pagina. Je krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan kun je contact opnemen met de Hexspoor Support Center op contact@vilanswebwinkel.nl of telefoon 0411-633470. 


3. Kan ik producten die je kunt downloaden ook bestellen?
Van sommige downloadbare producten zijn ook gedrukte exemplaren te koop. Dit wordt apart vermeld. De gedrukte versie van deze producten kun je tegen de aangegeven prijs via de winkelwagen bestellen. 


4. Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?
De bestelling wordt binnen 5 werkdagen verzonden. 


5. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb niets ontvangen. Hoe komt dat?
Er is waarschijnlijk een fout opgetreden in de afhandeling van uw bestelling. Neem contact met ons op via het formulier of bel tijdens kantooruren 0411-633470. 


6. Ik heb gekozen voor '', hoe moet ik nu betalen?

Bij aflevering van de producten ontvangt je een factuur. Je dient deze factuur binnen vier weken na ontvangst te betalen. De producten uit de Vilans webwinkel worden geleverd en gefactureerd door Hexspoor Support Center. Voor vragen over de betaling van bestelde producten kun je daar terecht: telefoon 0411-633470 , fax 0411-652121, e-mail contact@vilanswebwinkel.nl.


7. Ik kan niet via iDEAL betalen, hoe moet ik nu betalen?

Je kiest dan voor de optie 'Betalen op factuur', en ontvangt dan een factuur bij de bestelde producten. De extra kosten hiervoor bedragen € 1,50. Je moet wel binnen 4 weken betalen.


8. Ik zoek een product van NIZW, maar kan het niet vinden in de Vilans webwinkel.

In de Vilans webwinkel vindt je alleen de producten van het vroegere NIZW Zorg. De producten die uitgebracht zijn door NIZW Jeugd vindt u op de website van NJi. De producten van NIZW Sociaal Beleid worden verkocht door MOVISIE.

 

9. Ontvang ik als boekhandel een korting op mijn bestelling?
Boekhandels ontvangen 25% korting op de in de webwinkel vermelde verkoopprijs. Om deze korting te ontvangen heeft de boekhandel een inlogaccount nodig. Dat account vraag je aan bij contact@vilanswebwinkel.nl. Zonder account kan de korting alleen achteraf verrekend worden.

 

10. Wat moet ik doen wanneer ik als boekhandel een account wil aanvragen om recht te hebben op 25% korting?
Via contact@vilanswebwinkel.nl kan een account worden aangevraagd. Als in de e-mail de bedrijfsnaam, adresgegevens en contactgegevens staan kunnen wij zo spoedig mogelijk het account voor je aanmaken.

 

11. De btw die wordt geheven over de producten is wisselend. Wanneer wordt er 6% en wanneer 21% berekend?
- Op boeken met meer dan 32 pagina's wordt 6% btw geheven
- Op boeken met minder dan 32 pagina's wordt 21% btw geheven
- Op cd's, dvd's, ringbanden en alle andere afwijkende producten wordt 21% btw geheven.

Nieuwsbrief van Vilans? Schrijf je in:

Contact

Vilans
Catharijnesingel 47
3511 GC Utrecht
(0411)633470
contact@vilanswebwinkel.nl

Twitter Linkedin Facebook